7/04/2014

NEW IN: Bikini


 Zdravím.Nejspíš jsem přišla na to, proč jsou dvouměsíční prázdniny právě přes léto. To abychom v takových vedrech v tom MHDčku smradem neumřeli, určitě to bude tím. :D Ale proč Vám povídám o tomhle to opravdu nevím, možná protože dnes je opravdu horko. V nejbližších dnech se chystám na koupaliště. Musela jsem si tím pádem pořídit nějaké plavky. Vyhrály tady ty svítivé krásky z H&M. Spodní díl jsem si nekupovala (ne proto, že bych chodila nahá :D)ale hodí se mi k nim černý, který už doma mám S výběrem jsem měla celkem velký problém, jelikož hodně plavek, co se mi líbily měly obrovské vycpávky, až to vypadalo opravdu nevkusně. Tyhle byly jasná volba a ta barva je prostě boží! :)



8 comments:

  1. Krásné :o :) kolik stály? :)
    http://terusweetgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Vybrala sis dobře, líbí se mi jak střih a tvar, tak úžasná barvička :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Chceme vidět jak ti sluší :) :D

    ReplyDelete
  4. Ty jsou krásné ! :-) miluju plavky v takové barvě ;-)

    ReplyDelete
  5. Vršek je nádherný, ale co spodek? Jakýpak k tomu máš? :) Úplně by se k tomu hodil nějaký pestrý, například s květinovým motivem, který je letos v módě. :) Pár pěkných kousků mají na www.answear.cz stojí za zkouknutí! :)

    ReplyDelete