2/15/2012

wishlist, dream list,bla bla bla

Původně jsem vám sem chtěla dnes hodit nějaký ten outfit, asi jsem tak naivní, že jsem si myslela že to půjde v tomhle počasí. Ale tak nevadí, snad někdy příště. Tak sem jen hodím jen takový ten wishlist, na kterém jsou věci, které by jsem si chtěla pořídit do jara a tím pádem i na jaro. Ok ty šaty na léto :D.

  • 1. Sako- Líbilo by se mi i světle růžové, nebo nude barvy. Ale jsem rozhodnutá, že si koupím raději černou klasiku a pak až nějaké to barevné.
  • 2. Křivák- Mě se hrozně líbí a hodí se snad ke všemu.
  • 3. červená rtěnka- Dívala jsem se na tyhle červené rtěnky Chanel, ovšem nemají je na skladě, tak se musím mrknout ještě do nějakých "ne českých" e-shopů.
  • 4.Černé úzké šaty na zip- Skoro na dosah ! :D  už vlastním !
  • 5. oxfordky na podpatku/klínku - černé, nebo béžové
Jak se znám, tak ještě určitě něco změním a přidám. Ale tenhle seznam se mi zatím líbí a nemám v plánu nějakou změnu.

7 comments:

  1. ten "křivák" je fakt krásnej ;)

    http://read-this-point.blog.cz/
    B.

    ReplyDelete
  2. To sako, křivák, rtěnka a šaty jsou luxusní! :))
    Kejt. (P.S. doufám, že víš kdo sem :D)

    ReplyDelete
  3. dobrý výběr :-) určitě přidávej víc,mě se to líbí!! :-)

    ReplyDelete